AMdag
  • Home
  • Contact
AMdag
AMdag
  • Home
  • Contact

FAQ AMdag

AM heeft hieronder een lijst met veelgestelde vragen opgesteld. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via amevents@vakmedianet.nl.
 

Tickets en aanmelden

1. Wat is AMdag?

2. Hoeveel kost een ticket?

3. Hoe kan ik mij aanmelden? 

4. Hoe dien ik te betalen?

5. Hoe krijg ik een kortingscode?

6. Vanaf hoe laat ben ik welkom?

7. Dien ik mijn ticket te printen?

8. Hoe ontvang ik het toegangsticket?

9. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen 

10. Ik heb geen laatste informatiemail gekregen 

11. Ik wil mijn ticket op naam van iemand anders zetten, hoe kan ik dit doen?

12. Hoe kan ik een dieetwens doorgeven?

13. Tot wanneer kan ik annuleren?

 

Locatie en bereikbaarheid

14. Hoe bereik ik DeFabrique per auto?

15. Hoe bereik ik DeFabrique vanaf station Maarssen?

16. Waar kan ik parkeren?

17. Dien je te betalen voor het parkeren?

 

Corona

18. Welke maatregelen nemen jullie tegen Covid-19?

19. Krijg ik mijn geld terug als het event wordt geannuleerd i.v.m. corona?

20. Hebben jullie een plan B wanneer de AMdag niet door kan gaan?

 

Toegankelijkheid

21. Ik ben mindervalide, kan ik dichtbij de ingang parkeren?

22. Is de beurs toegankelijk voor mindervaliden?

 

Faciliteiten

23. Waar kan ik iets eten of drinken?

24. Is er een garderobe aanwezig?

25. Kan ik gebruik maken van wifi?

26. Wat is er te doen op de AMdag?

27. Waar kan ik de plenaire zaal vinden?

28. Waar kan ik de sessie zalen vinden?

29. Waar kan ik mij inschrijven voor een sessie?

30. Welke standhouders zijn er aanwezig?

 

Tickets en aanmelden

1. Wat is AMdag?
AMdag is de branchedag waar verzekeraars, financieel adviseurs en stakeholders zowel fysiek als digitaal samenkomen om te praten over de toekomst van het vak.
 
2. Hoeveel kost een ticket?
Voor meer uitleg over de ticketprijzen, lees over dit event >>>
 
3. Hoe kan ik mij aanmelden?
Je kunt je aanmelden door hier te klikken, je wordt dan doorgelinkt naar onze aanmeldpagina 
 
4. Hoe dien ik te betalen?
De factuur wordt per e-mail naar je verstuurd, tenzij je in het aanmeldformulier hebt aangegeven dat je de factuur per post wilt ontvangen. Het is niet mogelijk om met creditcard of IDEAL te betalen. 
 
5. Hoe krijg ik een kortingscode?
Een code om gratis deel te nemen kun je verkrijgen door uitgenodigd te worden door een van onze partners. Daarnaast zijn intermediairs gratis op de AMdag. Ben je intermediair en heb je geen code ontvangen? Stuur ons dan een e-mail o.v.v. AFM nummer & bedrijfsnaam >>>
 
6. Vanaf hoe laat ben ik welkom?
Je bent van 09.30 tot 18.00 uur welkom op de AMdag. Neem een kijkje op de beursvloer onder het genot van een goede kop koffie. Het programma start vanaf 10.00 uur. Benieuwd naar het programma? Klik hier voor meer informatie >>>
 
7. Dien ik mijn ticket te printen?
Nee dit is niet nodig, een telefoon is voldoende. Bij de entree word de QR code uit de laatste informatie mail gescand. 
 
8. Hoe ontvang ik het toegangsticket?
Het toegangsticket wordt per e-mail een paar dagen voor de AMdag naar je toegestuurd. Heb je hem niet ontvangen? Controleer dan eerst je spam. 
 
9. Ik heb geen bevestigingsmail gekregen 
Controleer als eerste de spamfolder in je e-mail inbox. Is hij daar niet ingekomen? Stuur ons dan even een mailtje op: amevents@vakmedianet.nl, dan zorgen wij dat de mail nogmaals naar je wordt toegestuurd. 
 
10. Ik heb geen laatste informatiemail gekregen 
Controleer als eerste de spamfolder in je e-mail inbox. Is hij daar niet ingekomen? Stuur ons dan even een mailtje op: amevents@vakmedianet.nl, dan zorgen wij dat de mail nogmaals naar je wordt toegestuurd. 
NB. de laatste informatiemail wordt een week voor het event verzonden. 
 
11. Ik wil mijn ticket op naam van iemand anders zetten, hoe kan ik dit doen?
Je kunt ten alle tijden je ticket op naam van iemand anders zetten wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent. Stuur hiervoor een mail naar amevents@vakmedianet.nl. Geef daarbij de volgende informatie: voor- en achternaam van degene die het ticket overneemt & e-mail adres. 
 
12. Hoe kan ik een dieetwens doorgeven?
Nadat je bent aangemeld voor AMdag ontvang je van ons direct een bevestigingsmail. In deze mail kun je klikken op: 'Je kunt hier je aanmelding voor AMdag bekijken'. Klik hierop en je kunt een dieetwens en/of allergie doorgeven. Daarnaast is het ook mogelijk om in de mail te klikken op de optie: 'Een aantal extra vragen beantwoorden'. Door hierop te klikken kun je ook een dieetwens en/of allergie doorgeven.
 
13.  Tot wanneer kan ik annuleren?
Heb je je aangemeld vóór 23 november 2021?
Dan is je ticket automatisch doorgeschoven naar de nieuwe datum op 29 maart 2022. Indien je een betaalde bezoeker bent en niet aanwezig kunt zijn op de nieuwe datum dan kun uiterlijk 2 weken na de mail (uiterlijk donderdag 9 december) kosteloos je afmelding aan ons doorgeven!  
 
Heb je je aangemeld ná 23 november 2021? 
Tot vier weken voor aanvang van het event kun je kosteloos annuleren (uitsluitend schriftelijk/per e-mail). In geval van annulering na vier tot twee weken voor aanvang van het event ben je 25% van het inschrijfgeld verschuldigd. Bij annulering binnen twee weken voor aanvang van het event ben je het volledige inschrijfgeld verschuldigd. Je plaats mag altijd door een vervanger worden ingenomen. 
 

Locatie en bereikbaarheid

14. Hoe bereik ik DeFabrique per auto?
Kom je met de auto? Parkeer dan op één van de gratis parkeerplaatsen. Professionele parkeerbegeleiding ontvangt en placeert je, zodat parkeren soepel verloopt en jij onbezorgd aan de AMdag kan bezoeken.

Heb je een elektrische auto? Dan is het mogelijk om deze op te laden via één van de vier laadpalen op ons parkeerterrein. Dit is op basis van beschikbaarheid.

Voor meer informatie over de locatie & route, klik hier >>>

15. Hoe bereik ik DeFabrique vanaf station Maarssen?
Op station Maarssen stoppen treinen uit Amsterdam en Utrecht. Je bereikt DeFabrique in 15 minuten lopen. Er zijn op station Maarssen ook OV fietsen beschikbaar.

Tussen station Maarssen en DeFabrique rijden ook pendelbussen die je snel bij de entree van de AMdag brengen. 

Voor zowel de wandeling als het pendelvervoer neem je op het station de uitgang Kanaalzijde.

16. Waar kan ik parkeren?
Houdt navigatieadres: Westkanaaldijk 7, Utrecht aan en de borden en het personeel zullen je naar een parkeerplek wijzen. 

17. Dien je te betalen voor het parkeren?
Nee, het parkeren tijdens de AMdag is gratis. 
 

Corona

18. Welke maatregelen nemen jullie tegen Covid-19?
Voor meer informatie over onze maatregelen tegen Covid-19 willen wij je verwijzen naar onze speciale pagina die we hiervoor hebben aangemaakt. Klik hier voor meer informatie >>>

19. Krijg ik mijn geld terug als het event wordt geannuleerd i.v.m. corona?
Ja, indien de AMdag door corona maatregelen geannuleerd dient te worden zullen we je een creditfactuur toesturen. 

20. Hebben jullie een plan B wanneer de AMdag niet door kan gaan?
Ja we zullen dan kijken naar een alternatieve datum. 
 

Toegankelijkheid

21. Ik ben mindervalide, kan ik dichtbij de ingang parkeren?
Kom je met de auto? Dan reserveren we met liefde een parkeerplaats vooraan. Om een plek te reserveren voor een parkeerplaats willen je vragen om ons een mail te sturen op: amevents@vakmedianet.nl

22. Is de beurs toegankelijk voor mindervaliden?
DeFabrique is grotendeels toegankelijk per rolstoel en scootmobiel. Voor specifieke informatie, stuur ons dan een mail: amevents@vakmedianet.nl
 

Faciliteiten

23. Waar kan ik iets eten of drinken?
Op de beurs zijn er diverse eet- en drinkgelegenheden. Op de plattegrond kun je diverse barren vinden. Klik hier voor de plattegrond >>>

24. Is er een garderobe aanwezig?
Ja er is een bewaakte garderobe waar je veilig je jas achter kunt laten. Het gebruik van de garderobe is op eigen risico. 

25. Kan ik gebruik maken van wifi?
Ja er is wifi aanwezig in DeFabrique. Bij de entree van de AMdag vertellen we je graag meer over hoe je verbinding met de wifi kunt maken. 

26. Wat is er te doen op de AMdag?
We verwijzen je graag naar het programma, klik hier >>>

27. Waar kan ik de plenaire zaal vinden?
De plattegrond van het event vind je hier >>>

28. Waar kan ik de sessie zalen vinden?
De plattegrond van het event vind je hier >>>

29. Waar kan ik mij inschrijven voor een sessie?
Het is mogelijk om je in te schrijven voor een sessie. Je kunt dit doen door vanuit de bevestigingsmail óf laatste informatie mail te klikken op registratie wijzigen. 

30. Welke standhouders zijn er aanwezig?
Alle partners van de AMdag staan onderaan de homepage op deze website. Daarnaast kun je de partners terug vinden in de plattegrond, klik hier >>>

AMdag

AMdag Registratiewebsite voor AMdag

AMdag amevents@vakmedianet.nl

AMdag amevents@vakmedianet.nlhttps://www.amdag.nl

2022-03-29

2022-03-29

OfflineEventAttendanceMode

EventScheduled

AMdag AMdag 0.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z

DeFabriqueDeFabriqueWestkanaaldijk 7 3542 DA Utrecht Nederland

Dit is een event van:

 

Hoofdpartners

 

 

Partners

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

Locatie

DeFabrique 
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht
Voor meer informatie, klik hier >>>>

Nog meer info?

Contactpersoon partnerships
Emilie Kars
sales@amweb.nl 
06 51 09 85 14 

Contactpersoon events
Marit Oosting
amevents@vakmedianet.nl
06 - 10 83 01 00

 

Vakmedianet. Auteursrecht voorbehouden.
Op gebruik van deze site zijn de volgende voorwaarden van toepassing: Gebruiksvoorwaarden, Disclaimer en Privacy Statement
Vakmedianet logo
Privacywaarborg logo