FAQ nieuwe datum AMdag

 

Hoera! AMdag gaat door! En wel op 29 maart 2022. We hebben even moeten puzzelen maar we zijn ontzettend blij dat we AMdag hebben kunnen verplaatsen naar een niet al te ver moment in de toekomst. Natuurlijk hopen we dat we jou dan weer te mogen begroeten.

Had je je al aangemeld voor AMdag? Dan nemen wij jouw inschrijving automatisch mee naar de nieuwe datum. Hier hoef je dus helemaal niets voor te doen, makkelijk toch?

FAQ 

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt over het verplaatsen van AMdag. We hebben hieronder een lijst met veelgestelde vragen opgesteld. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via amevents@vakmedianet.nl.


Tickets en aanmelden

1. Waarom gaat AMdag en het AMdiner niet door?

2. Wordt AMdag en het AMdiner verplaatst naar een ander moment?

3. Wat wordt de nieuwe datum van AMdag en het AMdiner?

4. Blijft AMdag en het AMdiner wel op dezelfde locatie?

5. Hoe blijf ik op de hoogte over de AMdag en het AMdiner?

6. Wat gebeurt er met mijn ticket?

7. Wat als ik niet aanwezig kan zijn op de nieuwe datum?

8. Waarom wordt AMdag niet gewoon een digitaal event?

9. Betaal ik nu wel al voor mijn deelname? Of pas op een later moment?

10. Wordt het AMdiner ook verplaatst?
 

Corona

1. Waarom gaat AMdag en het AMdiner niet door?

AMdag is de branchedag waar verzekeraars, financieel adviseurs en stakeholders fysiek samenkomen om te praten over de toekomst van het vak.
 
Omdat wij als organisatie een maatschappelijke verantwoordelijkheid dragen voor het welzijn van de bezoekers, medewerkers & leveranciers van AMdag 2021 hebben wij in samenspraak en op verzoek van het merendeel van onze partners besloten dat de AMdag en het AMdiner op 23 november niet door zal gaan.
 
Ja de AMdag en het AMdiner wordt verplaatst naar 29 maart 2022. 
 
Dinsdag 29 maart 2022. 
 
Ja AMdag en het AMdiner blijven plaatsvinden op dezelfde locatie, DeFabrique in Utrecht.
 
5. Hoe blijf ik op de hoogte over de AMdag en het AMdiner?
Wanneer je reeds bent aangemeld voor de AMdag of het AMdiner zullen we je per e-mail op de hoogte houden over het event en het programma. Daarnaast werken we wekelijks de eventwebsite www.amdag.nl bij en houden je op hoogte via www.amweb.nl
 
Deze wordt door ons automatisch doorgezet naar de 2022 editie van de AMdag en het AMdiner. Wel zo makkelijk voor jou, want we gaan er natuurlijk vanuit dat je dan nog steeds graag wilt komen. 
 
Je kunt ten alle tijden je ticket op naam van iemand anders zetten wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent. Stuur hiervoor een mail naar amevents@vakmedianet.nl. Geef daarbij de volgende informatie: voor- en achternaam van degene die het ticket overneemt & e-mail adres. 
 
Wil je je toch afmelden voor de AMdag of het AMdiner dan kun je dat via de afmeldknop doen in de mail met de aankondiging voor de nieuwe datum. Indien je een betaalde bezoeker bent en niet aanwezig kunt zijn op de nieuwe datum dan kun uiterlijk 2 weken na de mail (uiterlijk donderdag 9 december) kosteloos je afmelding aan ons doorgeven!  
 
Vorig jaar hebben we een zeer succesvolle Week van AM georganiseerd in plaats van de AMdag. Voor deze editie hadden we de hoop om weer live bij elkaar te komen maar hebben we ook een AMdigital toegevoegd op 25 november. Deze is gewoon door gegaan. Je kunt de item van AMdigital binnenkort terugkijken! 
 
De factuur wordt per e-mail naar je verstuurd, tenzij je in het aanmeldformulier hebt aangegeven dat je de factuur per post wilt ontvangen. Het is niet mogelijk om met creditcard of IDEAL te betalen. De factuur wordt ongeveer een week voor de nieuwe editie naar je verstuurd. 
 
Ja, het AMdiner wordt ook verplaatst naar dinsdag 29 maart 2022.